Sunday, April 24, 2011

* tiada lagi...*

aduyai...dah macam tajuk lagu pulak kan...
tapi itu la hakikatnya...
dah tiada lagi waktu2 senggang untuk saya beristirehat ...

hu3...
minggu ni saya kerja 7 hari tanpa rehat *noktah*
terima seadanya ...
minggu ni ada function...dan minggu ni juga arahan bekerja untuk ISO dikeluarkan...
Tuhan je yang tahu keadaan saya...

semalam 23 April 2011...
Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Zon 3 ...
telah b'lansung di Masjid Bandar Perda, B.Metajam...
tugas sebagai pembantu hakim tlh mengikat saya utk b'tugas hingga selesai majlis ...
selesai bertugas jam 11.30 mlm...dan saya sampai ke rumah sekitar jam 1.00 pg...

dan hari ini...seawal jam 8 pagi saya dah keluar dari rumah utk ke pejabat...
mata masih lali dan letih tapi terpaksa juga on kerja sebab arahan...hu3
bekerja di hari ahad sangat la bosan...
dalam letih2 alhamdulillah saya berjaya juga siapkan 2-3 kerja ...
termasuk siapkan beberapa kebenaran kahwin yang 'pending' minggu lepas...

serius sy katakan...
sekarang baru saya tahu "nilai" masa rehat yg Allah beri pd saya sblm ni...
minggu ni dah termaktub saya tak bercuti...
minggu depan... 30 April hari Sabtu...
saya dijemput utk kelas tafaquh b'sama Peg. Tadbir Agama Kubang Pasu DMasjid Negeri...
sememangnya saya sangat teruja bila setiap kali kelas tafaquh diadakan...
banyak ilmu yg boleh saya dapat dari tuan2 guru yg menyampaikan kuliah...
malangnya 30hb tu besday encik abah...hu3...
rasa mcm berbelah bahagi je...
antara kelas & nk spend time dengan encik abah...hu3...

*moga saya dpt buat keputusan yg terbaik...
utk hujung minggu yg sepatutnya saya b'cuti panjang


**masih bersisa letih minggu ni ...harap dapat bangun dengan semangat baru pagi esok...

chaiyork maria ...chaiyork!!!!

~adeqya8284~

No comments: