** saya rindu...**

26 april 2011...
genap setahun saya meninggalkan BTPNPP / PKGSB...
singkat kan perjalanan waktu...
seperti baru kelmarin saya melapor diri di SUKPP/JHEAIPP/PADSPS...

saya rindu...
sangat2 rindu ...
saya rindu pada wajah-wajah ini...




wajah-wajah yang pernah mengembirakan hati saya...
wajah-wajah kesayangan saya...

saya rindu teman-teman seperjuangan di BTPNPP/PKGPP...
saya rindu keluarga besar yg penuh dengan nilai ukhwah ini...
saya sayang mereka ...* tears *

terima kasih BTPNPP/PKGPP ...
kerana menjadi tapak pertama pembuka langkah yang amat berharga bg saya...

hari ni genap setahun sy mengorak langkah pada anak tangga kedua ...
tangga yang yg penuh cabaran, ujian dan rahmat bagi saya...
anak tangga kedua adalah anugerah disebalik sebuah kekecewaan yg saya lalui...
alhamdulillah segalanya amat indah untuk saya ungkapkan...
terlalu indah...alhamdulillah...:)

buat warga JHEAIPP/PADPP...
semoga ikatan ukhwah yang semakin memekar ini juga akan terus berkembang ...
mengharum dan menghiasi taman-taman indah ukhwah fillah hingga ke syurga nanti :)...

salam sayang...salam rindu...
~adeqya8284~

Comments

aik pasai apa gambaq aku tak ada pooonn.....
* adeqya8284 * said…
encikshahrinzaidy: ladies only ya!!! hi3...but no worries...semua kawan2 masih terpahat di sanubari ...insyaAllah kawan dulu kini selamanya :)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...