*♥* pelik...pelik... *♥*

pelik binti ajaib betul la...
aduyai...
dah takde keje ke sampai boleh buat aktiviti mencari no hp sedondon!
haaaa....nak marah la ni...

alkisah...
sejak habis interview di a.star tempohari...
hp saya mula terima call yg pelik2...
rasanya dah lama saya tak terima call2 yg membuang masa ni...
sangkaannya dah masuk umur 26 ni... dan pulak dah menjejak tahun 2010 ni...
takde la manusia yg suka buang masa & gunakan hp utk perkara yg tak berfaedah...
kelmarin terpaksa berdebat panjang dgn sorang mamat kecik ni ttg no hp sy...
tak pasal2 dikatanya no hp sy ni no kwnnya...puas sy jelaskan ...
tapi masih dia tak puas hati...
akhirnya saya biarkan je panggilan2 masuk tanpa dijawab...
hari ni pulak tetiba jer timbul kembar no hp saya di skrin..
no yang sama bezanya cuma no awalannya 012 manakala no hp sy 017...
adui tension betul melayan panggilan & sms dr makhuk yg tak faham bahasa melayu nih...
penyudahnya saya sorok dan simpan hp dlm almari dgn mood silent
tonite no hp...no sms...no call...
cik sony c903 sila dok diam2 dlm almari ye ...sorry sgt2...
dah tak boleh tgk apa2 call masuk @ sms masuk...

kenapa la ada lagi manusia sebegini...
teknologi hari ni utk kemudahan...
bukan utk main2 atau mengganggu ketenteraman makhluk Allah yg lain...

sabar maria sabar...
God always with us insyaAllah...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...