*♥* hati...maafkanlah... *♥*

tak tahu nak mengadu pada siapa ...
menangis...dan menangis lagi...
tapi rasa luka di hati masih belum juga menjejak pergi...
duhai hati...maafkanlah...

kenapa ya kita mudah berkecil hati bila pemberian kita tak dihargai...
pemberian tanda ingatan...bagi sy nilaiannya bukan wang atau harganya...
yang penting ingatan...sebagai tanda kasih sayang...

sekali lagi ...hati maafkanlah...
saya sedang dlm dilema diri...
sedang berkecil hati dgn encik abah & pn mama...
mungkin mereka tak sedar yg sy sdg sedih...
atau saya sedang dlm pms zone yg menjadikan saya "beremosi lebih'

saya dah jumpa kaunselor tetap saya...k.zah...
mahu k.zah memujuk saya...tiba2 k.zah jg sedih bila mendengar cerita saya...
kami sama2 nangis...sama2 alirkan airmata...
org lain??? sy takkan libatkan...
ini urusan keluarga ...urusan peribadi sy...
biar sy yg menanggungnya...
adakala rentak hati tak dapat dijangka...

inilah saya ...kalau terlebih kasih...
dalam sy menasihati org lain...jgn beri kasih @ cinta 100% kpd insan lain...
kali ini saya yg beremosi lebih...:(

moga hati akan tenang sebelum sy menjejak ke serdang...
moga kemaafan itu akan hadir dalam pelukan saya pd encik abah...
sebelum saya menjejak pergi nanti...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...