.:....................................................:.

Tak mampu mengungkapkan perasaan tika ini....
Sejak di ofis petang td...
Saya menangis...menangis...dan menangis...
Rasa kecewa utk kesekalian kalinya ....

Kenapa perasaan ini dtg lagi...

Dahulu...
kemeriahan syawal saya diragut...
kesyahduan aidiladha sy direntap...

Kini ...
tinggal 2 minggu lagi utk sy berjuang di medan peperiksaan akhir...
hati saya dirobek lagi...
kali ni...hancur...
remuk rendam...

Tuhan ...sy lemah dalam soal hati ...
saya kecewa lagi...
Tuhan ....berikan saya kekuatan...
untuk terus hidup kali ini...
tak pernah saya rasa sakit sebegini...


sy tidak mampu ...
walau hanya untuk menjadi temannya lagi...
wahai hati...tenanglah...
pasrah*redha
tuhan berikan yang terbaik untuk dia...

dan bahagiakan diriku ...seadanya untuk terus kutitipkan syukurku buatMu


*berehat dari alam maya utk kesekian kalinya...
seminggu, sebulan, setahun atau selamanya...

Comments

salam, kak maria..nape nie??? sedih la akak bace entry kali nie....
kak maria..jgn la cedih sorang2...share dgn akak, share la...jgn la cedih2...xbesh la...k.maria kena kuat..nie sume kan ujian dr Allah..
Allah tak kan beri kite ujian melainkan Allah tau kite mampu untuk hadapinya...kan ;)
* adeqya8284 * said…
akak,
thanks...luv u sis..sentiasa care dgn k.maria...hmmm..tak tahu la akak..soal hati...sgt sakit bila disakiti...k.maria dah cuba utk lupakan tp tak mampu...akak doakan k.maria tenang utk exam nanti ya...k.maria perlukan ketenangan tu..

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...