.:Ketenangan itu:.

Alhamdulillah....
ketenangan itu hadir walaupun tika kekusutan melanda...
Ya Allah...
sesungguhnya hanya engkau yang Maha Mengetahui...
tiap ujian yang diturunkan di muka bumi ini telah tersurat sejak azali...

Syukur Ya Allah....
Ujian ini jadikan saya lebih matang...
Ujian ini tanda saya disayang ...
tak terbiar lalai dan alpa dalam urusan dunia...
moga saya terus disayang...
moga saya terus dilindung di bawah kebenaran...

Ya Allah...
tiap kali terimbas kenangan itu, pasti ada titisan mutiara yang gugur menjadi teman...
saya akur...saya redha...kerana ini ketetapannya...
Tuhan...syukur atas ujian ini...
*redha*

::adeqya8284::

Comments

chaiyok!! chaiyok!! k.maria..buka buku baru..sentiasa pandang ke hadapan..biarkan yang berlalu..jgn dikenang lagi..mOga k.maria sentiasa dalam ketenangan ;)
This comment has been removed by the author.
you can do it if you believe so. And i know you can!!!


ayuh senam robik! kuat kuat dan bersemangat!!! haha (apa kaitan senam robik lak? saja.)

*sengih kerisin*
* adeqya8284 * said…
akak: thanks ...:) getting better now alhamdulillah
miss liena : hehe..jom senamrobik..hehe

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...