Monday, November 9, 2009

::...Masih DisayangiNya...::

Wah...ala2.....poyo je tajuk entry ni kan...
tapi ini suatu "keajaiban" yang betul2 berlaku....
kisah ni berlaku minggu lepas...
tp saya rasa belum terlambat untuk dikongsi bersama...

sy hidangkan kalian dgn gambar ini...



ini adalah dinding syiling di tandas wanita pejabat saya...
takde makhluk lain yg masuk tandas tu..kecuali saya...
sebabnya saya seorang je "wanita" dalam pejabat tu...hehehe
tapi kesan retakan ini bukan kerja saya...
alkisah....
percaya tak kalau sy katakan ....
kepingan dinding syiling tu jatuh betul2 selepas sy melangkah keluar dari tandas...
mula2 mcm tak percaya..tapi lepas dengar bunyi benda besar jatuh...
dan menoleh kebelakang...itulah realitinya...
Waktu itu baru sy tahu...sayangnya tuhan pada saya...
Dia masih ingin beri peluang pada sy utk nikmati hidup ini mcm insan2 lain....

*T.H.A.N.K.S G.O.D*

sy sendiri masih dalam keadaan antara nak percaya atau tidak...
dan masih fobia untuk melangkah masuk ke dalam tandas tu...
ngeri..bayangkan kalau serpihan dinding syiling tu jatuh atas kepala saya...
rasanya mau bocor kepala ni..huhu....

*pesanan penaja-jangan lupa baca doa masuk tandas,
i.Allah anda akan dipelihara.....=)


::regards::


4 comments:

Shahrin said...

adeqya.. lama tak der blog baru.... haa.. masuk jamban skodeng yer... klu bukan ajal kita kena mcm mana pun tak mati ... insya ALLAH...

adeqya84 said...

En. Shahrin....
Takde keghojenye teman nak skodeng2 org tau...banyak keghoje lain yg berpekdah teman boleh buat..takde maknenye..*ha..sekali kan dah keluor loghat perak teman..hehe..tandas ni dah kena blacklist tau...seb baik banyak tandas dlm opis teman...ngeh..ngeh...kalau PKG Penaga jadi cmni..ada tandas spare?hehehe....

ASYIQ said...

Berpantang maut sebelum ajal.

Alhamdulillah....tp rasa fobia juga kan???

adeqya84 said...

Hmmm...Betul tu Cu,
Ya dah tak masuk toilet tu...fobia
nasib baik ada banyak toilet dalam pejabat...Tuhan je yg tau perasaan waktu tu..terus urut dada..syukur..