::Saya dan Pejabat Baru::

Sy telah selamat berpindah ke pejabat baru....amat letih sekali.... sekarang dalam proses menyusun dan mengemas semula barang2 dtempat baru...tak boleh concentrate dgn keje2 mengemas & menyusun coz kena settlekan hal2 kewangan terlebih dahulu...Ya Allah moga dpermudahkan segalanya...mcm2 perkara yang saya lalui sehari dua ni..sementara nak biasakan diri dengan keadaan baru..ye la..dari keadaan tpt kerja yang hingar bingar dgn budak2 sekolah...sy berpindah ke tpt yang sunyi.. takde org..kecuali saya , 2 org pegawai dan seorang mak guard...alahai...di tempat baru, sy kena handle 3 bahagian, kaunter, admin and failing...dulu2 tpt terhad..3 bahagian ni dsatukan..tp sekarang...setiap bidang keje ada bahagian2nya sendiri....makin bertambah kerja sy....saya cuba utk decorate tpt baru..aha!..hopefully bos tak marah kalau sy banyak gunakan elemen pink and purple d ofis baru nih..hehe..dah la sorang2 perempuan dsitu...mmg2 sah2 kalau ader kaler pink tu keje sy la..ok la tak mau melalut lg.....dah hmpir 1.30 am.....td dah tidur...bangun semula sebab belum solat...tiba2 je teringatkan blog ni...hehe...to all my frends keep in touch..walaupun jarang2 ada entry nanti....

regards::adeqya8284::

Comments

Na Shari said…
Wah...sekuntum bunga di taman larangan...hehehe...selamat memulakan tugas di tempat baru...
* adeqya8284 * said…
Thanks k.dina,

saya hampir mati akal dtempat baru ni..hehe ape pun keje perlu dteruskan...take time utk biasakan diri dgn suasana baru =)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...