::Dedikasi istimewa buat Wani::

08032009
::Tini::Wani::My Budak kecik *Syura & Me::

8 March 2009, kami tiga sekawan berkumpul kembali....but in different situation and mood..
sedih =( bercampur gembira =)..
semalam sy dikejutkan dengan satu berita ....Wani dapat keje!!!congratulation utk Wani...
hujung minggu ni Wani akan berangkat ke Melaka...dan akan memulakan tugas sbg penolong pendaftar di UTEM minggu depan...rasanya mcm baru je lagi kami bertiga keluar pergi lepak dkt kuala sepetang minggu lepas...
Kami *Maria & Tini tumpang happy utk Wani..

selamat memulakan tugas dtempat baru =)...
Banyak juga memori sy dengan Wani...
kalau nak diimbas semula tiga hari tiga malam pun tak akan habis bercerita...

tapi... satu peristiwa yang paling tak akan saya lupa...
Wani adalah salah seorang teman yang banyak membantu saya waktu saya patah kaki masa form5 dulu...
dia antara kawan yang sanggup temani saya selain nur, tini dan ada..
teman saya tika study...waktu sy patah kaki tu kami sedang trial SPM...dan sudah pastinya..
result trial SPM saya amat teruk sekali...5 subjek sy gagal!
apa yg sy masih igt tentang insiden ni..
rasa sakit dan nyilu yg terpaksa sy tanggung akibat patah kaki tersebut...
seksanya..hanya tuhan yg tahu...saya jwb soalan peperiksaan atas katil&
seorang diri...
dalam keadaan semua org sibuk baca buku dan ulangkaji...tini, nur,ada dan wani sanggup bersusah untuk saya..ambilkan makanan...uruskan aktiviti harian saya..
2 perkara yg agak susah utk diuruskan adalah mandi dan solat..
sy banyak bergantung dgn kwn2 wktu tu...
alhamdulillah...waktu sy menanggung sakit..
tak putus teman2 datang menghulur tangan utk membantu...
jazakillah...jasa kalian hanya layak dibalas olehNya..terima kasih semua...


thanks wani...sudi mewarnai kehidupan Maria...Thanks 4 being a part of my life....
Semoga wani bertemu apa yang wani cari...dan moga kejayaan akan terus menjadi milik wani...

Oh ya..esok 12 RabiulAwal...tarikh kelahiran junjungan besar..Nabi Muhammad S.A.W...
sama-sama kita hayati perjuangan baginda...
dan hadiahkan selawat beserta Al-Fatihah untuknya
Saya suka kisah2 berkisar kasih sayang Rasulullah pada keluarga dan seluruh umatnya..
Sememangnya baginda insan istimewa...dialah Muhammad ...kekasih yang Maha Esa...

::tahun ni saya banyak terima berita gembira bagi pihak teman-teman, alhamdulillah...
awal tahun 2009 saya dkejutkan dgn satu berita dr seorang teman..dia akan bergelar ibu selepas tiga tahun menanti cahaya mata...alhamdulillah...segalanya dah tertulis dariNya...saya akan terus mengharapkan berita-berita baik utk teman2 saya...dan moga2 ada jua berita gembira utk diri saya...sama2 kita terus berdoa..moga kita semua terus berada di bawah lembayung kasih sayangNya::

regards::adeqya8284::

Comments

Na Shari said…
Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammmad SAW...
nEeChAn said…
salam..

Maria pernah patah kaki ke? kenapa? Terharu sungguh dgr crita Maria. Kawan2 mcm ni mmg susah nak dpt. Bersyukur krn punyai kwn2 ini.

Insyaallah..selagi kita xputus asa mengharapkan rahmat Allah, pasti Allah dah rancangkn sesuatu yg terbaik untuk kita. Cuma masanya mungkin lambat skit dr org lain.
Semoga Maria sentiasa di dlm lindungan n rahmatNya..

wallahua'lam..
* adeqya8284 * said…
Salam....

Kak Dina,

Selawat dan Salam atas junjungan besar...kekasih Allah..Nabi Muhammad S.A.W..semoga kita tergolong di dalam golongan umat2 yang dikasihi..dan dirahmati...

Kak Muni,

Terima kasih atas doa dan semangat...semoga akak juga sentiasa berada di bawah lembayung kasih sayangnya...A'ah..betul akak..sy pernah patah kaki masa form 5..hehe..terjun tangga kelas blok form 5...lagak ngeri tu..langkah 3 anak tangga..tak perasan sebab keadaan gelap gulita..sakitnya Allah je yang tahu..=)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...