#ujianNya... Allahuakbar!


kisah malam jumaat yang lepas
berlaku satu musibah yang tak disangka ...
Allahuakbar ...
sekelip mata kereta saya dirempuh oleh sebuah motorsikal
kejadian beraku tak jauh dari rumah saya...
hanya beberapa km saja dr rumah...
itu la namanya takdir kan...
dan keadaan kereta saya...

#saya masih lagi trauma

Alhamdulillah dah selesai urusan dengan polis dan pihak insurans
terasa mudah menguruskannya kemarin
tq encik abah atas segala pertolongan...
saya susah hati sekejap bila 'patah kaki' kali ni...
minggu depan saya perlu siapkan kerja-kerja karnival
dan masuk saja bulan jun..sy perlu siapkan kerja2 ihtifal sanawi & audit dalam
ya Allah permudahkan segala urusanku

rasa takut masih menyapa...
Allahuakbar....

~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...