* TQ cintasayang!!! *

Alhamdulillah done 3 days course @ cintasayang resort sungai petani...
tq cintasayang for the nice place... 
serius tempatnya cantik & sangat nyaman ...
dikelilingi padang golf yang indah ... 
hari2 indah yang menyegarkan

terima kasih juga pada CSQ Training & Consultancy...
tq for the great team building course...
bayangkan satu kursus team building yang dihadiri oleh warga2 veteran...
hi3 very nice walaupun semua slot melibatkan aktiviti fizikal 
aktivitinya masih berlandaskan syariat dan tak terlalu extreme

bak kata ayahanda2 saya 
sebelum2 ni kita pi kursus baca kitab ja...
kali ni kursusnya lain sikit...
ada outdoor game, indoor game...
alhamdulillah semua ayahanda2 sangat sporting

habis kursus ptg kelmarin saya singgah pejabat sat...
selesaikan kebenaran2 kahwin yang masuk sehari dua ni...
then terus balik rumah ...
seriously very tired!
nak sambung rehat dihujung minggu...
hik3 ...enjoy our moment there...


#aktiviti pagi kami ...
senaman di tepi swimming pool!! yeayyy


#game pagi kedua ... 7up!
saya pemenang ketiga untuk game ni tau ...hik3 saya suka!


# aktiviti malam ke-2...
muka nakal saya sedang mengendap bos saya yang tgh seronok main game F1!


#pic penutup 
bersama pengarah JHEAIPP & Ketua Pendaftar Negeri 
Dato' Hj Sazali Bin Hj Hussain & Ust Yusoff Bin Abu Bakar 


6 Pendaftar PPROI wanita Negeri Pulau Pinang 
#6 iron ladies... mewakili 6 daerah di Pulau Pinang

done!!!
masa untuk siapkan diri...mental & fizikal untuk 
Karnival Cintai Masjid & Ihtifal Sanawi Peringkat Negeri P.Pinang
tabah!

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...