# M.I.S.T.I.K???!!!

hmmmm...
nak cerita ke tidak...
tapi perkara ni membelenggu minda dan hati sy sejak awal minggu lps lagi...

sebelum kemalangan terjadi mlm jumaat lps...
saya ada lalui satu perkara aneh masa balik dari airport selasa lepas...
hari selasa tu saya dgn kak zah ke airport untuk urusan tiket flight ust don...
peel saya mmg begitu...
kalau bab2 tiket flight ni saya tak suka beli online lebih suka beli di kaunter & chek in terus...
alhamdulillah haritu walaupun sy tak sempat check price tiket terlebih dulu
saya dapat beli tiket ust dengan harga yg agak rendah untuk 2 hala...
save dekat RM300 jugak haritu drpd bajet sebenar...

ok berbalik kepada perkara aneh yg jadi pd sy & kak zah...
selesai urusan di kaunter kami terus gerak balik ke pejabat..
masa dlm kereta saya dan kak zah biasa la kan...
dok melawak gelak sana sini...hi3 coverline sbb diri letih kan kesana sini
dalam saya dgn kak zah dok gelak2 melawak dalam kereta tu...
tiba2 ada satu suara perempuan sambung gelak mengilai dari seat belakang saya...
????!!!!????
saya panik tp disebabkan siang rasa takut tu tak la kronik sangat kan...
saya tanya pd kak zah kak zah dengar tak apa yg saya dengar...
dan kak zah jawab dia pun dengar suara perempuan mengilai tu...
tetiba terkeluar satu ayat spontan dr mulut saya...
"kak zah cuba tgk belakang seat saya ...ada org ka?"
ha3 dah sah2 la kena tampar dengan kak zah kan sebab mulut "capoi" tu...
masa kami dgr suara hilaian tu radio kereta saya 'mute'
maknanya bunyi2 tu yg kedengaran dlm kereta tu hanya suara kami saja...
saya cuba check hp jg...
kot2 ada tertekan button bunyi sound ke kan...
hp saya pun screenlock... unactive...
hmmmm.... pelik kan....

alhamdulillah saya tak dapat apa2 sakit pun lepas dengar hilaian tawa tu...
tp lain pulak dengan kak zah...
badan dia jadi gatal2 dan dia sakit2 satu badan...
*gatal2 @ sakit2 badan tu selalunya sign yg kami akan rasa kalau ada gangguan sihir drpd client
jenuh jugak kak zah mandi air penawar mlm tu..
nak dijadikan cerita sehari lepas kak zah sihat...
saya pulak ditimpa musibah...
ermmmmm....
mungkin kebetulan...
mungkin petanda ...
mungkin juga ????
Waallahualam...

minta dijauhkan daripada kesusahan 
minta dijauhkan daripada gangguan jin&syaitan yang direjam...

#saya sedikit trauma dengan kejadian ni...
mohon dijauhkan daripada kesusahan & keburukan...

ameeennn..

~regards~
adeqya8284 

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...