*rindu itu masih bertamu ...

April 2013 hampir melabuhkan tirainya...
3 tahun yang lalu...
detik2 ini amat berharga dalam perjalanan hidup saya...

3 tahun lalu...
waktu2 begini saya sedang bergelut 
menghadapi final exam semester akhir di USM
ia adalah antara momen yang saya tak akan lupakan sepanjang hayat
dalam tempoh masa yang sama...
sy ditakdirkan juga untuk berhijrah ke sebuah organisasi baru
selepas hampir 5 tahun saya bersama keluarga BTPN & PKG Pulau Pinang

Alhamdulillah...
ia rencana yang amat indah dalam hidup saya...
dalam masa yang sama...
perasaan sedih & sayu itu tetap menyapa 
apabila saya terpaksa tinggalkan teman2 seperjuangan di organisasi lama...

dan selepas 3 tahun...
saya akui...
rindu itu masih bertamu di kalbu ini...
teman...
kalian sentiasa ada di hati ini...
terima kasih atas kenangan...
terima kasih atas persahabatan...
terima kasih atas kasih sayang...

hati ni makin meronta-ronta teringatkan teman-teman lama 
bila saya hadiri kursus audit ISO sejak kelmarin...
teringat kisah lama...
jerit perih belajar tentang pengurusan kualiti...
dengan kursus yang bersiri-siri 
banyak ilmu yg saya pelajari ketika di BTPNPP dulu
alhamdulillah ianya sangat berharga 
dan ianya sangat membantu saya dalam menguruskan organisasi sekarang 

to all my dear friends ...
biar jasad terpisah jauh...
insyaallah ...
ukhwah ini akan sentiasa terpahat di hati 
biar jasad di mamah bumi...

~selalu rindukan kalian~








   

regards 
adeqya8284

Comments

izmas_halyz said…
salam sayang maria.... walaupun kejap kita bersama.... kasih sayang tetap utuh di hati!! insya Allah
* adeqya8284 * said…
amin....

InsyaAllah kak mas ...rindu sangat2 bila terkenangkan kenangan lama...even kita underpresure tp kita still boleh gelak2 happy2 ...miss that moment sis... luv u too

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...