* kenduri vs holiday *

Alhamdulillah segalanya selesai dengan lancarnya 
hujung minggu yang pack dengan aktiviti family...
Alhamdulillah sedikit sebanyak terbayar jg masa saya untuk mereka :)
Selamat pengantin baru my lil cousin 
Fatin Musyrifah & Megat Iskandar Zulkarnain 
selamat bercinta hingga ke syurga sis ...
they are very young ...
fatin 18 thn & zul 23 tahun ...
jodoh diaorang awal kan ...
alhamdulillah ...


 
mini gathering
adik beradik abah merangkap bapa-bapa saudara pengantin
*fitri wakil arwah paklong* 
ayahnyah (abah saya), paklang, pakcik ani, acik nam, & acu man (bapa pengantin)
satu2nya ladies di situ kakak sepupu saya 
kak baiyah membesar dengan arwah opah & atuk 
so dia anggap semua anak2 opah & atuk mcm abang2nya juga...


pic pengantin dengan mak2 saudara 
semua ada 
*maklong, maknyah (mama saya),maklang,acik pidah,acik munah&maksu(emak pengantin)
happening kan???

lepas kenduri saya dan family teruskan perjalanan ke cameron highland 
tak jauh dah dr rumah paksu ...
alhamdulillah 
semuanya berjalan lancar di sana 
walaupun cuaca tak berapa nak mengizinkan + jammed yg agak teruk
but alhamdulillah 
happening dengan tentera2 kenit saya ...

layan je la pic yang ada ye...
segan dah nak cerita ceritit panjang2 :)

    
layan pokok2 bunga with abah, mama & shahib


bunga yang canthek!!! so nice


plucking strawbery???
aktiviti wajib kalau dtg ke cameron kan...
opah with syura and shahazim...


ni plucking strawbery versi wan....
lebih serius dan lebih kepada aktiviti pembelajaran ... hi3


hi3 ...
ni pic pengantin lama yg seronok mengimbau kenangan berdating kat cameron

Alhamdulillah 
thanks Allah for the great time!!!

regards 
~adeqya8284~



Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...