* j.u.l.i.n.g *

22 jan 2013...
hari ni due date untuk penilaian prestasi jabatan saya ...
Allahuakbar...
terasa azabnya menempuh harini...
bukan azab ape...
naik juling mata sy sehari dua ni mengadap hrmis...
tabah!!! 
mengadap sistem yang kejap ok kejap ko...
harus banyak sabar & bertenang
nasib baik skt saya sendiri dah lama selesai...

bukan satu perkara yang mudah bg saya untuk sesi penilaian ini...
mengadap 8 skt dari 5 unit yg berbeza ...
berpeluh juga kot sementara nak completekan semua...

realitinya ...
orang lain nampak saya struggle untuk siapkan prestasi ni sejak minggu lepas ...
tapi hakikatnya...
saya dah mula pening untuk menilai sejak tahun lepas lagi ...

dari proses penilaian melalui kertas...
membawa kepada proses key in markah ke dalam hrmis ...
dan finalnya hari ni.... 
sesi melengkapkan komentar yang menguji kepantasan masa untuk mengarang
*ada masanya 'bebal' tu datang juga bila saya dah completekan komen 
tapi proses tersebut tak berjaya disimpan atau gagal dihantar... 
stress kot :(

ya Allah ...
moga penilaian dari insan kerdil ini adil buat semua...
saya bimbang, takut dan risau...
tapi saya tahu ...
saya dah cuba beri yang terbaik ...
dan insyaAllah ianya bebas daripada sebarang pengaruh emosi...

selesai sesi penilaian bertulis ...
next week akan bermula sesi bersua muka ... 
penjelasan & perbincangan perlu diadakan dengan pyd
dan saya harap proses ini juga akan berjalan lancar ...



bye...bye hrmis... jumpa lg thn depan k :)

petang td lepas selesai urusan prestasi 
saya sempat 'lari' sekejap ke mpsp bandar perda 
untuk urusan permohonan peggantungan banner seminar minggu depan 
habis kerja di mpsp sempat lepak di popular jusco ...
hi3 mula la edisi menghabiskan bonus ... punggah!!!
wua3...sempat grab 2 buku menarik ni...


buku lain yg saya cari ...buku lain pulak yang saya dapat ...
ape2 jelah kan ...
asalkan bahagia ... :)

ok...
what's next???
kena struggle untuk next 2 function pulak 
seminar bahaya syiah & islam liberal 
yang bakal diadakan di dewan serbaguna jawi pada 31 jan ni 
dan 
tilawah Al-Quran peringkat saringan 21 feb ni ...
moga semua perancangan berjalan lancar ... amin 

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...