* after one month *

status terkini : ****************
tak mampu untuk menggambarkannya....
saya kira andai dunia ni ada pilihan 
saya pilih untuk sehari tempohnya lebih dari 24 jam ...

Ya Allah seriously pack ...

lepas abah & mama berlepas ke tanah suci sebulan yang lepas ...
saya akui saya agak kekok untuk uruskan rumah sendirian ...
syukur walaupun terpaksa melalui fasa-fasa yang agak 'tenat' 
saya kira ia satu pengalaman yang sangat indah ...

penghujung september ...

saya terlibat sebagai fasilitator untuk kem gerak remaja siri 1/2012
aktiviti ini kolaborasi bersama Jabatan Pelajaran Negeri P.Pinang ...
bertempat di Anisani Village, sg kecil ilir bandar baharu...
alhamdulillah...
ini kali kedua saya bersama team gerak remaja negeri p.pinang...
25-27 september yang sgt indah untuk dikenang ...
thanks adik2 ...
kalian sangat hebat di mata akak...
adik-adik saya kali ni tergolong drpada 
anak-anak mangsa perceraian ibu bapa...
gugur air mata saya bila mengetahui
ada dikalangan adik2 saya ini terpaksa bekerja 
untuk menyara kehidupan & persekolahan mereka...
adik-adik... akak sentiasa doakan perjalanan hidup adik-adik
dilimpahi rahmat dan kasih sayangNya...
moga ada ruang untuk akak bertemu lagi dengan adik-adik ya :)


anisanivillage25-27september2012

minggu lepas 12-14 oktober ...

pejabat agama daerah sps 
dengan kerjasama jawatankuasa qaryah sungai chenaam
telah mengadakan satu bengkel keluarga bahagia komuniti ...
untuk semua anak-anak qaryah
3 hari yang padat dengan aktiviti-aktiviti kekeluargaan ...
keluar bertugas seawal jam 8 pagi 
dan balik ke rumah jam 12 tgh malam ke atas ...
*bertugas di hari cuti tu...>_<*


 kampungsungaichenaam12-14oktober2012

selesai bengkel tersebut ...kurang 24 jam ...
saya meneruskan pula perjalanan ke bangi 
untuk berkursus selama 4 hari di ILIM ...
15-18 oktober ....kursus pemantapan pengurusan keluarga ....
*kursus ni sepatutnya utk org2 yang dah berkeluarga tau sbb banyak ilmu 18 sx wua3...
4 hari berkursus yang membahagiakan ...
pantang ada lapang sy buat-buat sesat ke alamanda, 
pantang ada masa senggang...sy  berjalan ke sini sana
dan sebelum balik kelmarin ...
sempat saya menjejak ke seremban 
utk menziarahi salah seorang sahabat lama 
7 jam perjalanan pulang dari seremban ke parit buntar 
*sangat mencabar minda 
disebabkan cuaca yang tak menentu 
saya memandu dalam keadaan yg sangat santai 
walaupun agak penat ...


institutlatihanislammalaysiabangi15-18oktober2012


dan hari ni ...

kembali ke pejabat ... 
amat terkezut dengan surat-surat cinta untuk dating minggu depan ...
minggu raya pun banyak lagi meeting yang diatur ....
pasrah! 

Ya Allah berikanlah kekuatan kepada hambaMu ni ....

amin .....

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...