* i'm back! *

alahai dah bersawang belong kesayangan ni ...
sorry sangat ...sebab ambil senggang yang panjang untuk menulis kembali ...
start dr minggu karnival sampai la ke hari ni ...
ada saja kerja2 yang menanti ...
apa2 pun syukur ...
segalanya berjalan lancar walaupun ada satu dua ujian Allah datang menyapa...


kalau boleh tak nak lagi menulis tentang perkara2 sedih...
perkara2 yang saya tak suka ...
Prof Muhaya dalam akaun fbnya pernah mengingatkan...
tentang tulisan2 yang baik 
samada di fb @ blog dan kesannya terhadap peribadi kita...
so mulai hari ni positif dengan semua tulisan2 kita 
supaya satu hari nanti kita mampu membacanya sambil tersenyum (:


kurang seminggu lagi...
umat Islam seluruh dunia 
akan bertemu lagi dengan tetamu Allah yang paling mulia iaitu Ramadhan ...
syukur ya Allah 
kerana masih beri kesempatan untukku bernafas dalam bulan yg mulia ini ...
setahun yang lepas ...saya masih bertatih kala menempuh Ramadhan ...
ini maknanya dah setahun juga kaki kanan saya patah :)
Alhamdulillah selepas setahun saya kira sy dah pulih 100% ...
cuma ada masa dan ketika saya masih perlu tetap berhati-hati 
supaya tak berulang kemalangan pada anggota yg sama ...


Ramadhan tahun lepas ...Ramadhan yang paling simple ...
tak sekali pun saya berbuka puasa di luar...
sebulan berbuka di rumah ...
menjejak ke bazar Ramadhan pun jarang-jarang...
selebihnya saya banyak habiskan masa di rumah ...


tahun ni pun rasanya tak punya apa2 plan ...
sebab ramai kawan2 rapat dah berkahwin & ada keluarga ...
masuk musim raya tahun ni ...
orang sahabat baik waktu di KUSZA dulu akan tamatkan zaman bujang 
tahniah buat nadia teman dari kos bahasa arab dan sastera, tak lupa coursemate tersayang 
hashela & hasdarinar ...yang senyap2 rupa2nya dah ada plan untuk berdua ...
tahniah sekali lagi  :) InsyaAllah tak ada aral melintang kami sampaila nanti ....


okies tak mau melalut ...
harini letih seharian  mengemas rumah yang baru lepas buat renovation ...
esok saya kerja ...perlu pergi ziarah pesakit2 di wad hosp sungai bakap...
hopefully sesi ziarah esok berjalan lancar dan dipermudahkan ...amin :)


regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...