* gerak remaja 2011 @ pulau aman *

Alhamdulillah...
selesai sudah 2 aktiviti sy utk minggu ni...
satu program di pulau aman dan satu lagi exam yg saya nanti2kan hari ni...
alhamdulillah enjoy dgn prog yg dirancang ...
walaupun sgt2 letih...tp alhamdulillah happy dgn kawan2 dan peserta2 yg hadir ...

satu prog yang saya rasakan sangat bagus untuk adik2 remaja masa kini
dalam membantu mereka mencari arah tuju hidup sekaligus dpt membimbing mereka
utk mencari nur kebahagiaan yg diimpi ...
syukur walaupun saya hanya sempat bersama adik2 selama 2 hari...
saya kira saya sempat luangkan masa ...pinjamkan bahu sy ...
untuk adik2 berkongsi cerita, masalah, dan segala kekusutan yg ada di dalam minda mereka ...
terima kasih kpd pihak urusetia kerana beri kepercayaan kpd saya untuk jalankan
sesi kaunseling kelompok kpd adik2 ini ...
sedikit momen indah sepanjang prog sy tinggalkan di blog ini utk tatapan semua ...



* nama kumpulan bimbingan saya - pilihan adik2 tersayang :) *


* sesi santai bersama urusetia prog*
~tn saifullah & ust hafiz yg excited melawat tapak jambatan p.pinang kedua :p~


* kakak-kakak fasi yang sempat curi tulang masa adik2 join outdoor game :p ...he3 *

sedikit cerita-ceritit ttg prog yg tlh dijalankan sepanjang minggu ni...
ttg exam ...sy kira saya tak mampu untuk komen...
sy serahkan pada takdir ...andai rezeki itu tercatat utk saya ...saya terima ...
namun seandainya gagal utk cubaan kali pertama saya juga redha dgn ketentuannya ...

~regards~
adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...