*cerita hujung minggu*

hujung minggu yang tenang ...
seperti biasa ...hari ni giliran saya menjenguk abang di hospital
selalunya kalau hari minggu ...saya x sunyi...
budak2 kenit saya akan menemani...
tengokla gambar ni...




*peace no war*


*drama king and drama queen*

saya pasti bukan saya sahaja ...
sesiapa pun akan terhibur...
akan rasa happy bila hidup diserikan dengan keletah anak2 kecil ni kan :)
seronok jd budak2...
tengah2 laman hospital berguling2 pun tak kisah...
janji bahagia ...senyuman sentiasa jadi penyeri wajah...

dalam sibuk dgn jadual ke hospital untuk melawat abang...
sempat saya hubungi missliena yg khabarnya sedang demam sejak 2 hari yg lalu...
makan ubat & pastikan rehat yg secukupnya ya dear!
anyway thanks ...

atas kesudian lapangkan masa untuk pinjamkan telinga mlm ni :)
rasa lapang ...lega ... bila dpt ckp dgn ina td.. 2 in 1...sama2 bercerita...hi3
alhamdulillah...
harap ina cepat sembuh dr demam... untuk siapkan thesis ina ya :)...
dan harapan saya juga...
moga Allah kurniakan kesabaran di dalam hati ini...
untuk terus redha dgn ujianNya...
r.e.d.h.a * t.a.b.a.h

*mood rindu kengkawan yg jauh di mata...
~pn. fatin nadzirah ~ asyik teringat kamu & ur baby...take care ya dear...
~my sisnisah~selang sehari maria menjejak ke SJ tapi x sempat nak jumpa...huhu
~my sisjura~moga plan 2011 berjalan lancar...insyaAllah moga success plan B tu :)
~untuk my bff~siti nor suhada...happy belated birthday dear...sorry br td teringat ...13 januari ur birthday
~untuk cik atikah...wish u all the best!!! maria sentiasa doakan kejayaan tikah! :)

sorry guys sebab agak lama tak update berita dgn semua...fb pun jarang2 buka...
sekadar menjenguk menyapa dan berlalu pergi sahaja ...huhu...

regards
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...