::Taman Perbandaran Pulau Pinang::

Saya nak membayar hutang entry yang saya janjikan tempohari....
aktiviti saya pada 1 Jun 2009....
sy dan kak jura melangkah ke seberang pulau.......
1st time kami menjejak kaki ke satu tempat rekreasi yang dipanggil....
taman belia *nama panggilan org setempat...
nama asal taman rekreasi ni Taman Perbandaran ....
sy pun tak tahu kewujudan taman ni...
sekadar dengar cerita2 dari teman2 yang rajin aerobik di sini....
so untuk ke taman Perbandaran tu kami minta tolong staf di PKG terdekat...hehe
kali ni PKG Dato' Keramat sudi menghulurkan tangan membantu kami tunjukkan jalan...
Cik Atikah ni memang arif bab2 jalan2 di seberang pulau.....
so ape lagi kan.....
setibanya di taman tu....saya teruja.....
rupanya taman rekreasi ni luas....
penuh dgn lanskap2 yang cantik.....suasana yang fresh....
tumbuh-tumbuhan hijau banyak sekali...
sy tak pulang dengan tangan kosong

sy nak buktikan dengan gambar2 yang sempat saya dan atikah snap......
biasa la modelnya kami sendiri la ....hehehe


::model papan tanda....hehe...K.Jura & Maria::

::Sy suka background gambar ni.......hijau.....::

::Gambar insan yang sedang berbunga2 cintanya....hehe jangan mare ye atikah::

::Model lanskap merangkap model bunga ^_^::


::Dekat bawah ni contoh gambar2 lanskap yang ada di taman tersebut....simple but nice::


so apa lagi...hehe...untuk org2 Penang....boleh la datang......sebab tpt ni sesuai utk rekreasi keluarga...untuk org2 dr luar Penang...kalau datang ke pulau mutiara ni....boleh la tgk sendiri keindahan alam anugerah Allah ni........

*saya akan post cerita di copthorne utk next entry...hehe......meriah!!!::

Comments

dah baik demam ye cik maria? hehee
* adeqya8284 * said…
alhamdulillah...everything ok...
ada suprise sikit...nanti maria roger dgn ina ye.... :)

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...