::Gathering::

Entry yang agak ketinggalan .......
Gathering ni berlaku minggu lepas....
tak sempat nak buat review sebab saya keje luar.....
Minggu lepas Acu yang balik bercuti dari UK datang ke rumah....
alhamdulillah semua dapat berkumpul...kecuali adik...
dia masih di UTM, Skudai prepare untuk tauliah PALAPES...
Saya biasa la ....jadi warga setia dapur kalau ada tetamu...hehe
tapi dekat bawah ni ada karya anak2 buah saya....
Dah jadi adat kamera hp saya pasti jadi mangsa....
Tp kali ni kira oklah...disebabkan tangan diorg ade la sikit pic utk jd kenangan
maklum la sekali sekala jumpa toksu ...
hehe...yang paling best... Ini pertama kali kami jumpa dengan Ahmad Ridha...
Sebabnya Ridha lahir masa Acu sekeluarga dah berangkat ke UK..
Bukan warganegara Malaysia lah ye...hehe..
tgk je la gelagat budak2 ni.....tak mampu untuk saya ceritakan satu persatu...
Hanya boleh sy gambarkan melalui pic2 kat bawah ni je...
check it out!!!





::Syura & Paksu Ridha::

::Syura::Maklong Mardhiah::Makngah Munawwarah::

::Ahmad Ridha::


::Inilah wajah jurukameranya..shahib hamdi....*sabo jerk::


Comments

ASYIQ said…
Syura dan hamdi tu anak angah yer? Mana gambo org2 tuanyer...kata gathering..hihi.
* adeqya8284 * said…
cu, warga veteran sibuk bersembang...mana sempat nak snap gambo...hehe...a'ah...anak angah...syura & shahib..ade sorang lagi yg kecik..azim....hehe...

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...