::Exam...Doakan saya ya ; ) ::

Exam....exam...exam....
hehe..kali ni bukan exam dengan USM tapi Exam KPSL ...
3 hari... bermula 30 Jun - 2Julai...
nasib baik exam yang boleh buka buku..hehe tapi tak sempat nak goreng jugak..
ape taknya...batuk saya mengganggu...
alahai...sy pun tak pasti bila saya akan sembuh sepenuhnya...
td saya terpaksa tahan batuk sebab takut ganggu candidate yang lain..
ape lagi...rasa nak pecah dada saya bila tahan batuk..huhu
saya dah tak tahu nak makan ubat apa lagi...
batuk saya masih tak henti2...
suara saya pun belum pulih sepenuhnya...
sy tahu..sy kurang rehat...
tp tuntutan keje dan belajar tak meletakkan rehat sebagai keutamaan sekarang
Saya akan cuba selesaikan keje2 yang penting dalam masa terdekat...
Lepas ni ada satu lagi transformasi akan berlaku dlm hidup saya...
Apa dia??wait n see...tunggu je lah ye...
sy belum bersedia untuk bercerita di sini...
tp dah ada 2-3 org yang dah tahu cerita ni...
doakan transformasi ini terbaik untuk saya.....

::regards::

Comments

all the best to u my dear..insyaallah..
* adeqya8284 * said…
Tq dear...perjuangan belum selesai...hehe...

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...