#MerdekaRaya!!!

wahhhhh...
berzaman kot tak menulis entry di sini...
ampun...
kesibukan melanda since masuk bulan puasa ...
membawa ke raya ...
melarat la sampai merdeka...

Ramadhan lepas saya sibuk audit dalam
sayalah  auditor... saya jugalah auditi...
saya bagi 3 NCR pada daerah lain 
saya terima balik 3 NCR untuk pejabat saya...
saya bagi 3 OFI kat daerah &  ibu pejabat 
saya terima balik 16 OFI untuk pejabat saya...
wuaaaa... amekkaw
hilang kaki & dan tangan den jadinyo...

selesai kes audit dalam ...
kena buat audit susulan lak
selesai audit susulan...
kena buat preparation sambutan merdeka pulak...
dan dari kelmarin sampai esok...
hadap la SIRIM lak datang buat audit pemantauan untuk tahun 2013

badan masih letih...
tapi still dalam mood beraya...
hoyeehhh




  
 pic sambutan hari kemerdekaan kali ke 56 
kami kontinjen JHEAIPP dengan baju yang dipilih oleh Dato' pengarah

     
tq en. hidzir for coming
en hidzir ni dah naik pangkat ke Bah. Perumahan 
tp disebabkan rasa tanggungjawab yg masih menebal
beliau hadir sama dalam perarakan tempohari...
tq bos... :)

 

owhh ya last but not least thanks nisah...
adik praktikal merangkap adik junior smkant sy
jasamu dikenang ...
2 bulan berpraktikal di sini ...
nisah banyak membantu kami semua... 
kalau umur panjang kita jumpa lagi... insyaAllah 

xoxo
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...