*hampa hatiku!!!...hu3*

hajat di hati mahu apply cuti esok...
namun segalanya h.a.m.p.a...
saya bukan mahu bercuti dan duduk bersenang-lenang goyang kaki...
*konon2 mahu berehat sambil selebrate besday sendiri...sob2...
saya ada hajat saya sendiri...

kesian cik greenish saya...
terabai sekejap segala kebajikan cik greenish akhir2 ni...
ye la saya sibuk usung dia ke hulu dan ke hilir...
tapi tak bawa pulak dia pergi treatment di proton service...
sy dah book service appoinment untuk pagi esok...
tiba2 tghari td bos panggil...

"maria u ganti saya untuk operasi pagi esok dengan unit dakwah & akidah ye"
huahua...mahu nanges!
pujuk diri sambil termenung seketika...
tghari td juga saya dah dapat jawapan dr ILIM...
sy terpilih untuk kursus tatacara mal mahkamah syariah hujung bulan ni...
kalau saya tak g hantar cik greenish utk servis cmne nak bw cik greenish jejalan nanti...

terpaksa saya ubah appointment cik greenish...
alhamdulillah...
dipermudahkan segalanya untuk esok...
dalam hati konon2 nak duduk rehat2 saja esok...
malangnya hajat tak tercapai...

hari ni...hari yang sangat letih + hari yang sangat sibuk...
sibuk yg tak sibuk...semua org saya tak layan hari ni...
mengadap punya mengadap...
akhirnya siap juga 20 kebenaran kawin 5 sijil nikah...
ni la penangannya bila assistant sy asyik mc je sejak kebelakangan ni...hu...

*mood muhasabah diri...
lagi beberapa menet umur saya mencecah 27 tahun...
omaigot...lagi 3 tahun umur saya dah masuk group 3 series!
cepatkan masa berlalu...
kalau boleh teringin nak sambung master dlm tempoh terdekat...
tp encik abah belum bg greenlight...huhu...

moga dengan pertambahan umur kali ni...
sy lebih matang untuk hadapi ujian2 yang mendatang...amin...

regards
*adeqya8284*

Comments

kosen4 said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

::Finally....^_^::