*a gift from UK*

lama kan tak update cerita-ceritit...hi3...
agak2 je nak mengadap cik lappy kat tempat keje ...
sure akan ada org dtg bertandang dlm bilik...
balik je keje ...
dah terlibat dengan rutin berulang ke hospital...
bila dah sampai umah...
faham walmaklumlah...
sure terjelepuk keletihan ...huhu

20/1 yang lepas ...
acu yang belajar di UK tlh selamat sampai ke tanahair bersama familynya...
2/2 yang lepas ...acu & family datang bertandang ke rumah...
alhamdulillah dapat lepaskan rindu pada adik2 sepupu kesayangan...
adik mardhiyyah, munawwah & ahmad ridha...
masing2 dah besar dan petah bercakap...
hi3 yang agak failnya bila diaorg speaking moking dgn saya...
mula2 tu agak kekok jugak la...
tapi dah lama2 tu biasa la...agak2 yg mana boleh hentam tu...hentam sajalah...hi3^^

plan asal acu & family hanya nk menjenguk abang di hospital...
alang2 dah sampai di sempadan perak, kedah dan penang ni ...
apa lagi...agak panjang la langkah masing2 mengatur rumah yg nak diziarah...
sempat saya luangkan masa dengan adik2 sepupu saya berjalan2 hingga pukul 2 pagi ...
mereka ni petah...sangat petah bercakap...
dalam ramai2 ...munawwarah banyak luangkan masa berbual dengan saya...
sepanjang dalam perjalanan utk berziarah dia mahu duduk diribaan
mahu berbual2...saya layankan saja ...
banyak perkara yg sy belajar tentang adik2 yang sedang membesar ni...
perasaan ingin tahu mereka itu terlalu tinggi...
antara soalan2 munawwarah pada saya...
"k.maria why your mum's die?"
"k.maria why your mom didn't wearing a tudung when she married?"
"k.maria...you know about api neraka? what is api neraka?"
sangat petah budak2 ni bertanya pada saya...
hi3 yang termampu saja lah yang saya jawab...
itu baru soalan dr budak2 8 tahun...rasa ingin tahu mereka meluap2 ...normal kan...
sangat happy luangkan masa dengan diaorng sampai terlupa nak snap sekeping dua gambar...

thanks ya acu & maksu ...
sempat lg bawakan buah tangan untuk kami ...
i got this!
*
*
*



set perfume & body lotion ...^^,

kalau nak ikutkan saya kurang suka dengan wangian yang berasaskan vanilla...
tp lain sikit dengan perfume ni...
wangian vanillanya dicampur dengan wangian bunga ros...
its so sweet!
mula2 sekadar cuba2 sahaja...tapi bia dah cuba2 tu rasa serasi pula...
nice & very sweet...
memandangkan dan masuk february...
dan saya juga sedang menghitung hari untuk hari tua saya...
it's like my birthday present for this year...^^
thanks acu & maksu...

hope we will see again...
saya ada mohon satu kursus ...
kursus tatacara mal untuk mahkamah syariah di ILIM, bangi hujung bulan ni...
insyaAllah kalau berkesempatan ...saya akn buat kunjungan balas ke rumah acu nanti...^^,

okies mahu berhenti merapik...
dah masuk magrib nih...tata

~regards~
**adeqya8284**

Comments

* adeqya8284 * said…
ngeh...ngeh...
suka2...rose + vanilla...so sweet :))

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...