Tuesday, July 8, 2014

long journey...

sedih saya tgk blog ni ...
jauh sangat jarak entry terakhir dengan entry ini...
sorry ye encik blog saya abaikan anda sbb saya sendiri tak ada pilihan...
sob... sob... sob...

sejak bos saya naik pangkat januari lalu
hingga hari ni saya masih belum terima bos baru...
kasihan kan kami ...
saya terpaksa tanggung kerja bos buat sementara waktu
sampai satu tahap saya tak punya cuti hujung minggu

kalau org lain mesti seronok tak habis kan
ye la org kata tanggung kerja pegawai kanan mesti elaun pun tinggi
tp bg pihak saya elaun tu bukan satu perkara utama yg saya perlu fikirkan
bebanan kerja yg overloaded...
terima tekanan dr pihak atasan, masyarakat dan sebagainya 
itu bukan satu perkara yg mudah...

doakan saya cepat-cepat dapat bos ya...
dah tak tertanggung rasanya lalui semua ni... 
doakan juga Allah permudahkan urusan kami...
insyaAllah 

belum lewat kot ye...
Salam Ramadhan Al Mubarak 
semoga Ramadhan kali ni menjadi Ramadhan terbaik untuk kita semua


nak tempek pic juga...
hi3... here pic semua urusetia Bengkel Keluarga Bahagia Komuniti Pulau Aman 
alhamdulillah walaupun takde bos kami cuba berikan yang terbaik untuk semua yg terlibat





 last but not least 
peace yo!

adeqya8284

No comments: