opss buang habuk ... fuhfuhfuh

oh my God...
lama sungguh tak mencoret di belog kesayangan ni
kali terakhir menulis november tahun lepas...
rindu bangat nak menulis....
banyak perkara yang terjadi sepanjang penghujung nov hinggalah awal februari ni ...
alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik walaupun ianya penuh dengan suka dan duka

Nov 2013 
saya dan rakan2 agak sibuk dengan satu program besar
anjuran jawatankuasa dakwah dan perhubungan seranta daerah
satu Seminar Pasca Perkahwinan
dianjurkan utk pasangan2 yg sedang melalui fasa pertengahan  perkahwinan
a million thanks kepada semua yang terlibat
expecially tenaga-tenaga penceramahnya seperti
Yang Arif Tuan Hj Shahidan - Hakim Mahkamah Syariah Daerah SPU
Ustazah Rohayati - KPP Pusat Islam Universiti Sains Malaysia
dan tak lupa kepada sahabat saya
Ustaz Don Daniyal Don Biyajid - Personaliti TV Al-Hijrah
Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan sambutannya amat menggalakkan

backdrop seminar yang superduper cutest!


Dis 2013 - Jan 2014
kami terima berita baik & berita yang agak sedih...
bos kami naik pangkat!!!
tahniah ustaz akhirnya cita-cita ustaz tercapai...
yang agak haru birunya kami di pejabat la
dah jadi anak ketam bila semua kerja perlu disudahkan dengan segera...
saya akui sayalah insan yang paling teruk menangis ...
wuuuuwuuu buat malu kaum je kan
bukan apa...
lepas ni saya dah tak ada tempat bergantung
tangan saya dah tak boleh jadi dua...
dah kena jadi 5 sebab saya kena kontrol 5 unit di daerah seorang diri

 farewell @ dbella jawi 
dengan tema pink & purple
tapi bos2 tak ikut tema pon... hu3



*pic hari terakhir bos dengan kami 
sesi luahan rasa yang menjadikan pejabat kami banjir...wuwuwu


Feb 2014
bulan kasih sayang saya!!!
omg! thn ni saya dah masuk 3 series ...
Allahuakbar ...
terima kasih Allah kerana pinjamkan saya 30 tahun yang indah...
tak terhitung banyaknya nikmat yang Engkau berikan kepadaku 
syukur ya Allah 
terima kasih kerana Engkau anugerahkan ku keluarga yang bahagia
terima kasih kerana Engkau anugerahkan ku sahabat2 yang setia di waktu susah dan senang...
terima kasih atas nikmat kehidupan yang penuh dengan warna2 indah 
terima kasih Allah ....

*thanks my dear fatin & ada for the suprise birthday celebration...
thanks for the 23 years  beautiful friendship...
harap persahabatan kita hingga ke jannah
luv u all
tak lupa shayang acik... 
hi3 abqari yg xcited nak potong kek tu sebenarnya
tq shayang.... muahhhh


and another suprise from my sahabat 
saya ada terima parcell hari jumaat lepas 
terima kasih sahabat 
semoga Allah merahmati dunia dakwahmu... 
dunia dan akhirat :)
doa kak marie sentiasa ada dalam perjuangan don ...

sebenarnya ada lagi hadiah2 dr kawan2 pejabat 
picnya ada dlm komp office
terima kasih semua 
terima kasih atas doa 
terima kasih atas kasih sayang 

semoga Allah merahmati kalian dunia & akhirat
ya Allah Engkau limpahi mereka dengan kebahagiaan & kasih sayang 
kerana sesungguhnya tanpa mereka hidup ini tiada serinya
Ya Allah sayangi mereka kasihi mereka kerana kasih mereka tiada nilainya...

amin...
Thanks Allah 

adeqya8284

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...