#Finale episod LYMA....

Gonna miss u encik arrogant!!!
Ha3... dah jadi mcm wabak pulak kan drama LYMA ni...
sebelum ni musim Cinta Jannah...
habis je Cinta Jannah terjebak pulak dengan LYMA...
lepas ni ape pulak??? 
adoyai...
saya akui jam 7-8 pm tu bukanlah waktu yang sesuai untuk dijadikan tayangan prima 
ditambah pulak dengan waktu solat maghrib yang singkat
tapi kita kan yang mengurus waktu kita sendiri :)
solat didahulukan drama sambung kemudian ...betul tak?
lagipun maghrib awal kan sekarang :)

selesai sudah episod cinta zara amirah & zafriel irham kelmarin...
phewww....
best!!! saya suka scene akhir kelmarin...
very beautiful ...and i admire it! ha3 melampau hokey....
sebenarnya saya dah khatam pun novel tu awal2 lagi...
(means saya tahu kesudahan cerita kelmarin awal-awal lagi)
tapi still menunggu juga babak akhir dgn penuh suspen ...hi3
apa2 pun itu sekadar hiburan...
tak lebih dr tu pun  



 pic ni diambil masa saya dalam train 
satu arah perjalanan ke melaka membolehkan saya khatam sebuah novel ini...hi3


congrats azlee khairi @ zafriel irham & zara zya @ zara amirah 
good job! pastinya ramai yang akan merindui LYMA lps ni

dah lama kan saya tak update blog ni...
kekangan masa + line broadband yang ntah apa2 ...
sangat membosankan...
finally saya decide untuk terminatekan aje broadband tu...
hi3 hati tak sakit duit pun tak membazir...
nak menghapdate blog ni dari ofis mmg sah2 la tak sempat...
kerja pun tak dan nak siap inikan pulak nak berbelog...ha3
harini curi2 masa time rehat ...
kunun2 nak siapkan laporan statistik...tapi apa yang jadi??? hehehe
teruk la maria ni...
ok la...
belum terlambat lagi rasanya nak ucapkan selamat tahun baru hijrah 
1435H ...yang masuk hari kelima hari ni ...
moga2 kita terus berhijrah menjadi seorang yang lebih baik  pada masa akan datang...
azam tahun baru??? 
insyaAllah nak ceritakan yang best2 je kat blog ni ...
walaupun dalam hati ...Allah je yang tahu kan ....
ujian & kehidupan ...perkara yang tak boleh dipisahkan 
moga tahun-tahun mendatang menjadikan kita khalifah Allah yang lebih baik 
dan moga tahun-tahun mendatang juga mematangkan kita dalam menjalani 
rencah kehidupan yang semakin mencabar ...

tadi masa blogwalking terjumpa blog penulis LYMA ni 
sesapa yang rajin boleh la ziarah ye...
http://tintaalieshakirana.blogspot.com
ok la nak sambung kijo...
last but not least...
full version zafriel irham & zara amirah...



 gonna miss both of u.... >_<*

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...