* Ya Allah.... Engkau permudahkanlah segalanya *

Alhamdulillah syukur ...
akhirnya selesai jua majlis kesyukuran untuk kedua ayah & bonda saya...
pada 09092012 yang lalu ...
terima kasih pada semua saudara-mara & rakan taulan yang hadir ...

tak lupa ...
Terima kasih juga kepada semua yang datang menziarahi hingga hari ini ...
terima kasih atas tanda ingatan dan doa kalian untuk kedua insan kesayangan saya ...
Syukur ya Allah ...

Saat ini ...
hanya Allah yang Mengetahui apa yang terlakar di hati saya ...
gembira, sedih, risau ...segalanya bercampur baur ...
namun dari jauh sudut hati ...
saya bersyukur ...
bila kedua orang tua saya diterima sebagai tetamu Allah utk tahun ini...

Ya Allah, 
Engkau permudahkan urusan kedua ibu bapaku untuk menjadi tetamuMu ya Allah ...
iringi mereka dengan rahmatMu ...
dan Engkau anugerahkan mereka haji yang mabrur sebagai pelengkap kepada 
rukun Islam yang telah Engkau anugerahkan kepada kami umat-umatMu ...

Amin...

19092012...
bermula perjalanan abah & mama sebagai tetamu Allah ...
InsyaAllah ...
kami semua anak2 abah & mama akan temani hingga ke Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya...
permudahkan perjalanan kami dalam menemani bakal tetamuMu ya Allah ...

regards 
~adeqya8284~

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...