* menyusuri sepuluh malam terakhir *

cepatkan masa berlalu ...pejam celik pejam celik harini hari ke-21 kita berpuasa ...
sekejap sangat rasanya persinggahan ramadhan thn ni...
alhamdulillah seperti yang direncanakan ...
saya dah mula bertugas 19hb ogos yang lepas ...
syukur ...dapat kembali menjalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan ...

segalanya mungkin telah tertulis secara kebetulan ...
sy dimaklumkan ..
projek pembangunan / penyelenggaraan pejabat akan dimulakan selepas hari raya aidilfitri...
alhamdulillah hari jumaat yg lepas ...
kebetulan hari pertama sy masuk kerja selepas berehat panjang ...
saya telah didatangi pihak kontraktor dan juruteknik ...
yang bertanggungjawab keatas kerja2 penyelenggaraan tersebut...
insyaAllah ...
projek pembangunan tersebut akan dimulakan lebih awal drpada tarikh yg ditetapkan
syukur rasanya
sebab saya dapat bertemu dgn kontraktor yg bakal menyelenggara baik pulih tersebut ...
kalau kerja dah dimulakan ..mesti agak susah untuk berkomunikasi kan =)
terima kasih kak ros ...harap kita dapat bekerjasama dgn baik ...
1st time jumpa kontraktor wanita yg berwibawa ^^,* ...

hari ni hari ahad...saya dah mula belajar2 memandu semula...
mula2 pegang stereng tadi ada jugak rasa gemuruh yg menerpa...
alhamdulillah pelan2 perasaan takut tu dah berjaya dibuang...
sejak minggu lepas saya dah minta izin dr encik abah untuk memandu...
mula2 encik abah tak izinkan juga...
tp bila saya dah mula terima surat2 arahan untuk mesyuarat2 dan bengkel2 ...
abah tak ada pilihan...cuma saya diminta untuk pakai pakai bandage waktu memandu ...
baik encik abah! saya akan menurut perintah ...hi3...
saya akui lepas memandu td ada sedikit komplikasi...
harap2 itu komplikasi biasa lepas beberapa lama kaki tak lakukan aktiviti2 lasak...

tinggal seminggu je lagi kita akan berada dalam bulan ramadhan ni kan...
saya belum buat apa2 persiapan...
belum ada baju raya, kasut raya, handbag raya...hi3 ...
thn ni tak terasa sangat kemeriahan ...entahlah...mungkin sebab thn ni belum ada arah tuju
untuk hari raya nanti agaknya...
nak balik kpg...opah2 dah tak ada...
hanya akan balik ziarah pusara2 insan2 tersayang saja...
thn ni jg saya tak ambil cuti tambahan ...
insyaAllah akan tetap bertugas pada hari isnin & jumaat minggu raya nanti ...
hope aidilfitri kali ni akan tetap meriah walaupun dgn persiapan yg ala kadar sahaja =)

selamat menempuh 10 malam terakhir...
semoga kita bertemu dengan penghulu segala malam ...lailatul qadar ^^,*

~adeqya8284~



Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...