::Sabarlah wahai hati......::


hati.....tenanglah.....
alahai...ada pro dan kontranya bila berlaku sesuatu di dalam hidup kita...
benar..sy happy bila adik dapat kerja......
biasalah.. bila salah seorang dr ahli keluarga kita dapat capai satu tahap yang baik
semua akan rasa tempiasnya...

memandangkan adik akan lapor diri pd 3hb Ogos..
so sekarang kami 1 family sedang plan untuk pergi uruskan keperluan adik d sana...
saya memang xcited nak ikut...
cuma ada satu dua perkara yang agak menghalang untuk saya ke sana...

abah rancang untuk tinggal 5 hari d Kuantan..
satu tempoh yang agak lama bg saya...sebab perkara ni berkait dgn cuti rehat saya...
alhamdulillah..siang td sy dah uruskan permohonan cuti..
3-5 hb Ogos...syukur.. everything ok...

lepas uruskan cuti tadi baru sy teringat...
minggu depan 6hb Ogos saya ada 2 perkara penting untuk dilakukan...
1: kursus PTK di KOMTAR pd waktu pagi...
2:taklimat projek pengurusan di USM jam 8.00 mlm...
boleh ke saya lalui semua ni ...lepas balik dr Kuantan??

dalam masa yang sama....
sy sedang siapkan proposal untuk projek pengurusan ..
dan sy harap..sy dapat siapkan mengikut jadual yg ditetapkan..
sebelum 15 hb Ogos...
disamping tu sy ada 4 tugasan yang perlu dihantar...
juga sebelum 15hb Ogos....

saya perlu urus masa sebaik mungkin...
bukan apa...16hb ogos sy akan ke Bangi pulak...
untuk Majlis Konvokesyen adik....

mampu ke saya uruskan semua keje2 ni?

sy harap..sy dapat jalankan tugas sy dengan baik...
dalam apa jua keadaan pun..keluarga tetap jd keutamaan..
pelajaran dan keje pun tak boleh dilupakan...
Ya Allah permudahkan segala urusanku....
tenangkan hati ni dr segala kegusaran....aminnnn...


Comments

ASYIQ said…
Salam...lama tak singgah sini. Sihat?
* adeqya8284 * said…
Salam cu....thanks ya atas persinggahan...hehe..sihat2 bertambah2 sihat...Ya pun dah lama tak tinggalkan jejak kat page cu...sempat baca je...hehe...dont worry...Ya sentiasa follow blog cu k...
salam maria,

ina yakin maria sempat siapkan semua b4 deadline..maria boleh!!! yakinlah!!!!!

lots of love n hugs,
ina
* adeqya8284 * said…
Salam....
thanks ina...
maria pun harap sangat everything will be fine...

thanks dear...

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...