:: Jalan-jalan pergi Kuantan......::


Merujuk kepada entry lepas....
saya & family akan bertolak ke Kuantan esok untuk hantar hero yg seorang tu...hehe
td lepas hbs majlis bacaan Yassin di PKG Nibong Tebal saya bergegas ke Butterworth...
cari buah tangan untuk teman2 di rangkaian BTPN Pahang...

Memandangkan sy x ada saudara yang tinggal di Pahang,
so sy ambil keputusan untuk cari saudara "serangkaian" saya ...
hehe...siapa lagi ..warga BTPN Pahang la..
saya mohon untuk tinggal di BTPN Pahang..
sementara uruskan tempat tinggal adik di sana...
alhamdulillah..bertambah lagi kawan saya..
bila berurusan dengan K.Jah, Penyelia Asrama BTPN Pahang...
Sebelum ni warga BTPN Pahang yang sy kenal hanya Kak Mi saja ...
pernah jumpa K.jah..tp dah igt2 lupa...hehe
maklumla rangkaian ada 1 Malaysia...


waktu berurusan dalam telefon dengan K.Jah saya rasa terharu sgt...
sebab K.Jah banyak membantu..
TQ K.Jah...sebab permudahkan semua urusan saya...
Harap sempat jumpa K.Jah...
sebab katanya dia terpaksa hantar anak balik ke UM dalam tempoh sehari dua ni...

Alhamdulillah..
adik sy pun nampaknya dah ready..
biasa la..1st posting ...hehe
banyak barang2 keperluan milik sy terpaksa diwakafkan... utk dia...
huhu..takpela...untuk permudahkan segala keperluan dia dekat sana nanti..
nsb baik sy memang ada barang2 keperluan asas untuk rumah
kononnya beli untuk rumah sendiri la tu...
hehe..plan tersangkut nampak gayanya...
takpe la...sy boleh beli lain kalau saya dok umah sendiri nanti...

ok la..dah lewat sangat...2.23 am..
mata dah mengantuk tp kena siapkan banyak keje lagi...
kalau dapat wireless di asrama nanti sy akan online..hehe...

::regards::

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...