::Alhamdulillah.......Terima kasih Tuhan...::

Alhamdulillah.......
itu ungkapan yang selayaknya saya lafazkan saat ini....
perjuangan pena sy untuk semester ni akhirnya smpai ke penghujungnya...
thank you Dr George...walaupun soalannya susah...
budi dan tunjuk ajar Dr tak akan kami lupakan...

Selepas lama tak menonton tv..mlm ni sy mula mengadakan operasi menonton semula...
hehe..untuk menghiburkan hati..paling happy tgk gelagat kamera "Angelina" dlm diari
cute sangat....kalau la kamera tu betul2 wujud mesti comel kan..

Kebetulan...mlm ni jugak ada slot motivasi faveret saya..Anjakan Paradigma
sebuah rancangan yang dihoskan oleh Dr Fadhilah Kamsah..
hmm...memang kena dgn situasi sy sdg tanggung sekarang...
"Pemaaf , Memaafkan"
tetamu undangan Dr mlm ni Abby Abadi...
Abby nampak tenang walaupun kdg2 wajahnya tak dapat menutup resah dwajahnya...
alhamdulillah sedikit sebanyak..pintu hati saya dah terbuka...
dan harapnya ia akan lebih terbuka luas untuk saya memaafkan sesiapa sahaja ddunia ini..
antara ayat yang menyentuh hati saya
"Siapa kita yang tidak boleh memaafkan insan lain, sedangkan kita sendiri sentiasa melakukan kesilapan. Kita selalu mengharapkan keampunan Tuhan tetapi kita sendiri jarang membuka hati utk memaafkan kesalahan2 org lain. Jangan harapkan keampunan Tuhan andai diri tak pernah memaafkan org lain"

so di sini....saya dengan hati terbuka telah memaafkan insan2 dsekeliling saya...dan saya juga mengharapkan kemaafan insan2 lain andai ada kekhilafan yang wujud dari kelemahan diri saya...
hidup perlukan pembaharuan...dan perlu sentiasa belajar...belajar tidak semestinya menghadiri sesi khas di dalam kelas, tetapi belajar yang sebenar adalah baiki tingkat kemajuan diri dari pengalaman masa lampau...

dah mcm pakar motivasi lak...hehe..ok la sy kena rehat untuk mulakan tugas esok...

regards ::adeqya8284::



Comments

mr.syazwan said…
ulangan anjakan paradigma bile erk??

wan selalu terlepas..

huhu
Unknown said…
ble kenalan? awk ambil kos apa..kaunseling??
* adeqya8284 * said…
Salam,

Wan...
akak kurang pasti bila sialaran ulangan anjakan paradigma..
tp kalau tak salah akak antara hari jumaat @ ahad...jgn lupa tgk ye..
best...ubat pembersih hati...

sis Bella,
Salam perkenalan...
saya ambil kos pengurusan, major organisasi dan minor sains politik..sis cikgu ya..ade perancangan nk sambung study?

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...