Satu Cinta - Aesar Mustafa
Dimana sayangku,
Kuperlukan kamu,
Segala yang terlintas
Hanya tentang cinta kita
Dimana sayangku,
Kuperlu kau percayakan aku
Walau beribu batu
cintaku tetap satu
tak pernah ada yang lain
C/o Laungkan pada dunia
Aku kan cinta dia
sesungguhnya ku rindu dia
Kanku bisikkan cintaku
dicuping telingamu
Tanda cinta setia selamanya
Katakan C.I.N.T.A dengarkan L.O.V.E love
Percayalah untuk selamanya
Dimana sayangku,
Kuperlu kau percayakan aku
Walau beribu batu
cintaku tetap satu
tak pernah ada yang lain
Katakan C.I.N.T.A dengarkan L.O.V.E love
Percayalah untuk selamanya
Dalam bercinta perlunya ada
Sentuhan rasa hati ke jiwa oh sayang
Berilah aku sepenuh jiwamu
Akan ku jadi oh cintamu
C/o Laungkan pada dunia
Aku kan cinta dia
sesungguhnya ku rindu dia
Kanku bisikkan cintaku
dicuping telingamu
Tanda cinta setia selamanya
Katakan C.I.N.T.A dengarkan L.O.V.E love
Percayalah untuk selamanya
::i like this songs::^_^
adeqya::8284::

Comments

Popular posts from this blog

.:Gemuk:vs:Montel:vs:Chubby:.

* ketika cinta bertasbih .............................*

Ya Allah permudahkan...